N
|
თარიღი
|
თემის
დასახელება
|
საათების
რაოდენობა
|
1
|
30.01.2019
|
დროის ერთეულები
|
1
|
2
|
06.02.2019
|
სიგრძის ერთეულები
|
1
|
3
|
13.02.2019
|
ზომის ერთეულები
|
1
|
4
|
20.02.2019
|
ტეხილის სიგრძე . მარშუტის სიგრძე
|
1
|
5
|
27.02.2019
|
გამრავლების თვისებები
|
1
|
6
|
06.03.2019
|
გამრავლება და გაყოფა
|
1
|
7
|
20.03.2019
|
სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლება
|
1
|
8
|
27.03.2019
|
ნაშთიანი გაყოფა
|
1
|
9
|
03.04.2019
|
გამრავლებისა და გაყოფის უცნობი კომპონენტის პოვნა
|
1
|
10
|
10.04.2019
|
მთელის ნაწილები-ნახევარი, მეოთხედი,მესამედი
|
1
|
11
|
17.04.2019
|
მასის ერთეულები
|
1
|
12
|
24.04.2019
|
ამოცანები ნაკლული მონაცემებით
|
1
|
13
|
01.05.2019
|
მონაცემების შეგროვება და ორგანიზება
|
1
|
14
|
08.05.2019
|
პიქტოგრამა
|
1
|
15
|
15.05.2019
|
სვეტოვანი დიაგრამა
|
1
|
16
|
22.05.2019
|
სივრცული ფიგურებიო
|
1
|
17
|
29.05.2019
|
არითმეტიკული მოქმედებების შესრულების თანმიმდევრობა
|
1
|
Pages
- Home
- საწრეო მუშაობის დროს გადაღებული ფოტოები
- განცხადება საწრეო მუშაობის შესახებ
- განცხადება
- საწრეო მუშაობის მიზნები
- შეხვედრების განრიგი
- საწრეო მუშაობის პროგრამა
- საფეხურებრივი სტანდარტის შედეგები და მათი შეფასების ინდიკატორები
- მოსწავლისა და მშობლის კითხვარი მოსწავლის კითხვარი
- საწრეო მუშაობის რეფლექსია
საწრეო მუშაობის პროგრამა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment